- Home
- Al onze opleidingen
- Persoonlijke ontwikkeling
- OPZETTEN VAN COMMUNICATIE EN POSITIEVE RELATIES
Opleiding OPZETTEN VAN COMMUNICATIE EN POSITIEVE RELATIES - 4 dagen

Opleiding Calendar :
9h à 17h (1 dag : 8h)
18h - 20h30 (1/2 dag)
Opleiding :
Eenieder die zijn efficiëntie en professionele relaties wenst te verbeteren
Doelstellingen :
Na afloop van deze training is de deelnemer in staat :
- zich te laten gelden en assertief te zijn: de eigen rechten laten respecteren zonder die van een ander in het gedrang te brengen
- De efficiëntie en het gemak van werkrelaties te verhogen, om te kunnen met gevoelige relaties.
- Om te gaan met agressieve reactie, passiviteit, manipulatie
Inhoud Van OPZETTEN VAN COMMUNICATIE EN POSITIEVE RELATIES
Betere zelfkennis door auto-diagnoseDe beperkingen van de traditionele gedragingen herkennen.
Reageren op agressief, passief of manipulatief gedrag
Herkennen van agressief, passief of manipulatief gedrag en hoe te reageren op agressief gedrag
Passief gedrag begrijpen
Manipulatie buiten spel zetten
Leren vragen om te krijgen
De inzet
De verschillende stappen
Er voor uitkomen het oneens te zijn.
Kaarten op tafel om een persoonlijk probleem aan te pakken
Duidelijk ‘neen’ zeggen
Omgaan met kritiek en lof
Opbouwende kritiek geven
Kritiek gemakkelijk aanvaarden
Omgaan met terechte kritiek
Lof krijgen en geven
Onderhandelen en opzetten van relaties en samenwerking
Hoe een win-win-situatie onderhandelen
Anticiperen van nutteloze conflicten
Realistische compromissen vinden
Antwerpen
Noorderlaan 147/8
2030 Antwerpen
Tel: +32 2 412 04 10
Fax: +32 2 412 04 19
Gsm: +32 477 789 445
Email : selossej@jlgestion.be
Onz voordelen :
- Soorten opleidingen: Inter-bedrijven, intra-bedrijf, particulieren.
- 100% flexibele en aangepaste opleidingen. U kiest de data, de plaats en het trainingsprogramma.
- 50% korting voor de Brusselse KMO’s
- Offerte aanvraag : antwoord binnen 24 uur.
- Dranken, koude of warme lunch en parking aangeboden
- Toegang tot onze vaardigheidscentrum: syllabi, cursussen, oefeningen

