- Home
- Al onze opleidingen
- Commerciele ontwikkelig
- Klantwaardemanagement
Opleiding Klantwaardemanagement - 1 dagen

Opleiding Calendar :
9h à 17h (1 dag : 8h)
18h - 20h30 (1/2 dag)
Opleiding :
Met hun producten en dienstverlening leveren ondernemingen waarde voor hun klanten. Tegelijkertijd leveren deze klanten waarde voor de onderneming. Klantwaardemanagement beoogt een optimaal
evenwicht te brengen tussen beide waarden. Met als resultante optimale winst of andere doelstellingen in non profit organisaties.
Doelstellingen :
Klantwaardemanagement in 1 dag is ontwikkeld voor professionals die zich bezig houden met klantstrategie, klantinformatie, klantinteracties en klantbeleving. Dit kunnen beleidsmakers zijn uit Marketing, Sales, Finance en ICT. De principes van klantwaardemanagement gelden zowel in profit als in non profit organisaties. Klantwaardemanagement in 1 dag kan ook in company worden gegeven, waarbij het programma in overleg kan worden afgestemd op uw specifieke behoeften.
Inhoud Van Klantwaardemanagement
Klantwaardemanagement in 1 dag is ontwikkeld voor ondernemingen die niet langer productgericht maar klantgericht willen werken. In 1 dag geven experts met bewezen ervaring binnen het vakgebied u kennis en praktische hulpmiddelen om zelf aan klantwaardemanagement te doen.Antwerpen
Noorderlaan 147/8
2030 Antwerpen
Tel: +32 2 412 04 10
Fax: +32 2 412 04 19
Gsm: +32 477 789 445
Email : selossej@jlgestion.be
Onz voordelen :
- Soorten opleidingen: Inter-bedrijven, intra-bedrijf, particulieren.
- 100% flexibele en aangepaste opleidingen. U kiest de data, de plaats en het trainingsprogramma.
- 50% korting voor de Brusselse KMO’s
- Offerte aanvraag : antwoord binnen 24 uur.
- Dranken, koude of warme lunch en parking aangeboden
- Toegang tot onze vaardigheidscentrum: syllabi, cursussen, oefeningen

