FR - NL

Home | Testimonials | Voordelen | Referenties | Job | Prijs | Contact | Staff | Sitemap | About us | OFFERTE AANVRAAG

Opleiding In-company Thuisstudie Blaaauwspreken: Krachtig en respectvol gesprekken voeren - dagen

In-company Thuisstudie  Blaaauwspreken: Krachtig en respectvol gesprekken voeren



Opleiding Calendar :

9h à 17h (1 dag : 8h)
18h - 20h30 (1/2 dag)

Meer informatie over prijs Offerte Aanvraag !

Opleiding :

Gesprekken voeren, gaat vanzelf. Dat hoort bij communiceren en dat doe je dagelijks. Soms zijn er situaties waarin je je meer bewust bent van je gesprekstechnieken of het gebrek eraan. Bijvoorbeeld wanneer je een gesprek hebt met je leidinggevende of deelneemt aan een overleg. Ook wanneer je voor het eerst een klant bezoekt die je graag als nieuwe klant wenst of moet onderhandelen met een collega. Hoe voer je zo’n gesprek krachtig en respectvol?
Je wilt zakelijk en professioneel overkomen en je eerste indruk spreekt vaak boekdelen. Wat is je voorkomen en passen je gedragingen en mondelinge communicatie daarbij?

Doelstellingen :

Gesprekken voeren, gaat vanzelf. Dat hoort bij communiceren en dat doe je dagelijks. Soms zijn er situaties waarin je je meer bewust bent van je gesprekstechnieken of het gebrek eraan. Bijvoorbeeld wanneer je een gesprek hebt met je leidinggevende of deelneemt aan een overleg. Ook wanneer je voor het eerst een klant bezoekt die je graag als nieuwe klant wenst of moet onderhandelen met een collega. Hoe voer je zo’n gesprek krachtig en respectvol?
Je wilt zakelijk en professioneel overkomen en je eerste indruk spreekt vaak boekdelen. Wat is je voorkomen en passen je gedragingen en mondelinge communicatie daarbij?

Inhoud Van In-company Thuisstudie Blaaauwspreken: Krachtig en respectvol gesprekken voeren

We behandelen het begrip communicatie en vertalen dat naar jou. Je overkomen, je uitstraling en je kleding in verschillende situaties. Je stem en je intonatie. Je taalgebruik met aandacht voor duidelijk en helder formuleren. Zakelijke omgangsvormen en hoe blijf je jezelf terwijl je rekening houdt met de zakelijke omgeving. Gesprekstechnieken zoals luisteren, (door)vragen en samenvatten. De opbouw van een gesprek en regie houden in je gesprek. Omgaan met verschillende belangen en posities. Omgaan met weerstand en emoties. “Nee” zeggen of slecht nieuws brengen. Het gesprek afronden en de relatie onderhouden. Een dagdeel in de training oefenen we met een ervaren acteur. Je brengt je eigen praktijksituaties in en daar gaan we veilig en met plezier mee aan de slag. Horen is vergeten, zien is onthouden en doen is begrijpen. Vandaar dat oefenen ervoor zorgt dat je het geleerde gaat toepassen. Het gaat namelijk niet om wat je leert maar vooral om hoe je leert!

Antwerpen



Noorderlaan 147/8
2030 Antwerpen

Tel: +32 2 412 04 10
Fax: +32 2 412 04 19
Gsm: +32 477 789 445
Email : selossej@jlgestion.be

Onz voordelen :

  • Soorten opleidingen: Inter-bedrijven, intra-bedrijf, particulieren.
  • 100% flexibele en aangepaste opleidingen. U kiest de data, de plaats en het trainingsprogramma.
  • 50% korting voor de Brusselse KMO’s
  • Offerte aanvraag : antwoord binnen 24 uur.
  • Dranken, koude of warme lunch en parking aangeboden
  • Toegang tot onze vaardigheidscentrum: syllabi, cursussen, oefeningen