FR - NL

Home | Testimonials | Voordelen | Referenties | Job | Prijs | Contact | Staff | Sitemap | About us | OFFERTE AANVRAAG

Opleiding De professionele telefoniste en receptioniste - 2 dagen

De professionele telefoniste en receptioniste



Opleiding Calendar :

9h à 17h (1 dag : 8h)
18h - 20h30 (1/2 dag)

Meer informatie over prijs Offerte Aanvraag !

Opleiding :

Het eerste contact tussen uw bedrijf en een potentiële klant vindt vaak plaats via de telefoon, of via een ontvangst aan de balie. Het is daarbij belangrijk dat zo’n eerste indruk positief is. De telefoonaanname en ontvangstpresentatie vormen de eerste schakel in uw kwaliteitsketen. Telefonisten, receptionisten en secretaresses vormen het visitekaartje voor bellende relaties. Door klantgerichte telefoontechnieken wordt een glimlach zichtbaar.

Doelstellingen :

Naast het vaste programma is er ruimte om persoonlijke vragen en knelpunten te bespreken en te trainen met de trainer en de medecursisten.

Inhoud Van De professionele telefoniste en receptioniste

Professionele rol binnen de organisatie
Initiatief nemen tot structuur en goede procedures binnen het bedrijf
Telefonische etiquette en uitstraling aan de balie
Doorverbinden en in de wacht zetten
Het bouwen van scripts
Filteren voor het management
Ontvangen van gasten en presentatie
Omgaan met lastige klanten
Omgaan met slecht nieuws
Klachtenopvang
Klantgerichte communicatie
Klantgedrag

Antwerpen



Noorderlaan 147/8
2030 Antwerpen

Tel: +32 2 412 04 10
Fax: +32 2 412 04 19
Gsm: +32 477 789 445
Email : selossej@jlgestion.be

Onz voordelen :

  • Soorten opleidingen: Inter-bedrijven, intra-bedrijf, particulieren.
  • 100% flexibele en aangepaste opleidingen. U kiest de data, de plaats en het trainingsprogramma.
  • 50% korting voor de Brusselse KMO’s
  • Offerte aanvraag : antwoord binnen 24 uur.
  • Dranken, koude of warme lunch en parking aangeboden
  • Toegang tot onze vaardigheidscentrum: syllabi, cursussen, oefeningen