FR - NL

Home | Testimonials | Voordelen | Referenties | Job | Prijs | Contact | Staff | Sitemap | About us | OFFERTE AANVRAAG

Opleiding De klantgerichte telefoniste / receptioniste - 1 dagen

De klantgerichte telefoniste / receptioniste



Opleiding Calendar :

9h à 17h (1 dag : 8h)
18h - 20h30 (1/2 dag)

Meer informatie over prijs Offerte Aanvraag !

Opleiding :

In deze training, speciaal voor telefonistes, receptionistes en baliemedewerkers, leer je hoe je jezelf en je organisatie ‘prettig professioneel’ presenteert aan alle bellers en bezoekers.
Je ontwikkelt communicatietechnieken om klantvriendelijk en efficiënte gesprekken te voeren en de rust te bewaren op drukke momenten. Ook leer je gemakkelijker in te spelen op onduidelijke, langdradige of geïrriteerde klanten. Een goede opleiding voor de telefoniste, receptioniste en baliemedewerker!

Doelstellingen :

- Je straalt nog meer professionaliteit en sympathie uit naar bellers en bezoekers
- Je verbetert je luister-, vraag- en doorvraagtechnieken
- Je beheerst de regels van een klantgerichte telefoonetiquette
- Je reageert zelfbewuster en klantgerichter op 'lastige' momenten
- Je weet om te gaan met piekdrukten aan de telefoon en de receptie

Inhoud Van De klantgerichte telefoniste / receptioniste

- Klantvriendelijk en klantgericht aan de telefoon en balie
- Persoonlijke presentatie (aan de telefoon)
- Gastvrij en professioneel ontvangen van bezoekers
- Stemgebruik invloed van intonatie, snelheid, volume en articulatie
- Telefoonetiquette professioneel en klantgericht
- De kunst van het luisteren - vraag- en interviewtechnieken
- Aannemen van boodschappen
- De leiding hebben, houden en waar nodig terugnemen
- Het hoofd koel houden bij piekdrukte
- Omgaan met emoties, klachten, irritatie, etc.
- Feedback geven aan collega's terugbeldiscipline, melden van afwezigheid, etc.
- Situaties uit je eigen praktijk
- Rollenspellen en Persoonlijk Verbeter Plan

Antwerpen



Noorderlaan 147/8
2030 Antwerpen

Tel: +32 2 412 04 10
Fax: +32 2 412 04 19
Gsm: +32 477 789 445
Email : selossej@jlgestion.be

Onz voordelen :

  • Soorten opleidingen: Inter-bedrijven, intra-bedrijf, particulieren.
  • 100% flexibele en aangepaste opleidingen. U kiest de data, de plaats en het trainingsprogramma.
  • 50% korting voor de Brusselse KMO’s
  • Offerte aanvraag : antwoord binnen 24 uur.
  • Dranken, koude of warme lunch en parking aangeboden
  • Toegang tot onze vaardigheidscentrum: syllabi, cursussen, oefeningen