- Home
- Al onze opleidingen
- Commerciele ontwikkelig
- Community management
Opleiding Community management - 3 dagen

Opleiding Calendar :
9h à 17h (1 dag : 8h)
18h - 20h30 (1/2 dag)
Opleiding :
Hoe maakt u uw online community tot een succes? Hoe activeert u leden? Vragen die bij veel organisaties spelen. Met de Opleiding Community Management leert u alle ins en outs over het functioneren, modereren, activeren en meten van online communities.
U gaat aan de slag met een plan voor uw eigen community strategie binnen uw organisatie. Na de opleiding heeft u een breder inzicht in het vak van Community Manager en heeft u de kennis in huis om van uw community een succes te maken.
Doelstellingen :
u bent op de hoogte van de ontwikkelingen rond Community Management
u weet hoe u uw doelgroep kunt binden en activeren op uw platform
u ontwikkelt een plan voor de community strategie van uw organisatie
u weet hoe u de community binnen uw bedrijf kunt positioneren
u kent de kritieke succesfactoren van een online community
Inhoud Van Community management
Onderwerpen van de opleiding Community managementTijdens de 3-daagse opleiding Community management komen de volgende onderwerpen aan bod:
techniek en architectuur platform
contentstrategie
moderatie en activatie
meten, analyses en rapportages
community strategie
positionering en integratie binnen de organisatie
Antwerpen
Noorderlaan 147/8
2030 Antwerpen
Tel: +32 2 412 04 10
Fax: +32 2 412 04 19
Gsm: +32 477 789 445
Email : selossej@jlgestion.be
Onz voordelen :
- Soorten opleidingen: Inter-bedrijven, intra-bedrijf, particulieren.
- 100% flexibele en aangepaste opleidingen. U kiest de data, de plaats en het trainingsprogramma.
- 50% korting voor de Brusselse KMO’s
- Offerte aanvraag : antwoord binnen 24 uur.
- Dranken, koude of warme lunch en parking aangeboden
- Toegang tot onze vaardigheidscentrum: syllabi, cursussen, oefeningen

