FR - NL

Home | Testimonials | Voordelen | Referenties | Job | Prijs | Contact | Staff | Sitemap | About us | OFFERTE AANVRAAG

Opleiding Betere resultaten door klantgericht ondernemen - dagen

Betere resultaten door klantgericht ondernemen



Opleiding Calendar :

9h à 17h (1 dag : 8h)
18h - 20h30 (1/2 dag)

Meer informatie over prijs Offerte Aanvraag !

Opleiding :

Hoe stem ik mijn organisatie af op klanten die bewuster, actiever en invloedrijker worden

Doelstellingen :

Klantgericht ondernemen is de nieuwe norm. Daarbij worden klanten als een essentieel element van de marketing- en bedrijfsstrategie beschouwd. Een klantgerichte aanpak is nochtans niet nieuw. Maar klanten worden actiever en invloedrijker, en ze willen dat er naar hen geluisterd wordt. Dat volgt allemaal uit een gewijzigde macro-economische situatie, met zorg voor het klimaat, de nieuwe sociale media, een groter consumentenbewustzijn en de globalisering. Het begrip 'klant' moet hierbij in zijn breedste betekenis opgevat worden: een interne of een externe klant, een burger of bewoner, een consument of bedrijf, een patiënt of cliënt.

Inhoud Van Betere resultaten door klantgericht ondernemen

A. Het ontwikkelen van de juiste waardepropositie voor elk type klant
Introductie
Canvas voor businessmodelontwikkeling (Osterwalder, 2010)
Serviceconcept: de 6 stappen naar een waardepropositie
Case/praktijkvoorbeeld

B. Implementatie van de waardepropositie in de organisatie
Belang van processen, link met process design
Meten en analyseren, business intelligence
Case/praktijkvoorbeeld

C. Het belang van emoties en verwachtingen en de link met klantentevredenheid
Waarom emoties en verwachtingen belangrijk zijn bij klantgericht ondernemen
Klantentevredenheid en klantentrouw
Case/praktijkvoorbeeld

D. Het in kaart brengen en beheersen van klantencontacten (touchpoints)
Belang van customer experience design
Impact op CRM
Social media
Case/praktijkvoorbeeld

Antwerpen



Noorderlaan 147/8
2030 Antwerpen

Tel: +32 2 412 04 10
Fax: +32 2 412 04 19
Gsm: +32 477 789 445
Email : selossej@jlgestion.be

Onz voordelen :

  • Soorten opleidingen: Inter-bedrijven, intra-bedrijf, particulieren.
  • 100% flexibele en aangepaste opleidingen. U kiest de data, de plaats en het trainingsprogramma.
  • 50% korting voor de Brusselse KMO’s
  • Offerte aanvraag : antwoord binnen 24 uur.
  • Dranken, koude of warme lunch en parking aangeboden
  • Toegang tot onze vaardigheidscentrum: syllabi, cursussen, oefeningen